Färjestad BK
Konståkning

Skridskoskolan

Är du intresserad av att börja i vår skridskoskola, så hittar formulär för intresseanmälan här ovan.

Tisdagar 17.25-18.25, i Löfbergs Ice Arena.
Vårterminen startat tisdagen den 9 januari.
Man har rätt att prova på två gånger utan kostnad. Kostnaden efter det är 500 kr för hela säsongen. (Det är ett medlemskap man löser) Säsongen innebär 10 ggr på hösten och 10 ggr på våren, med uppehåll höstlov och sportlov.
Avgiften aviseras ut, och där kan man välja att betala eller bocka i "jag vill inte vara med" om man provat och inte fastnat för konståkning.. men det är ju inte troligt :)

Nybörjare 15 +

Är du nybörjare (eller om det är länge sedan du åkte) och lite äldre?  Då kan du anmäla dig till vår grupp för åkare från 14-15 år och uppåt.
Det är aldrig för sent att börja med konståkning!

Vi tränar ca 1 gång i veckan

Kostnaden är 600 kr/termin.

Du hittar formulär till intresseanmälan här ovan

Vill du byta klubb? Nyinflyttad?

Har du åkt konståkning tidigare i en annan förening, och vill börja hos oss?

Kontakta oss på huvudtranare@fbkkonst.se